Як лікарю-косметологу прокачати ОСОБИСТИЙ БРЕНД через INSTA з Оленою Стояновою
«Велика аудиторія та безліч рекламних можливостей» – це ми не анонсуємо черговий масштабний івент для фахівців естетичного ринку, а резюмуємо онлайн-зустріч «Як лікарю косметологу прокачати ОСОБИСТИЙ БРЕНД через INSTA» з Оленою Стояновую та Оленою Бердинською.
Понад 500 мільйонів користувачів відвідують Інстаграм щодня. Усього ж мережа налічує понад 1 млрд активних акаунтів, а значна частина українських лікарів-косметологів й досі не користуються доступним digital-інструментом, щоб розвивати власну справу.
Саме тому мастодонти косметологічного бізнесу: СЕО та керівник косметологічної компанії FloSal, психолог, економіст – Олена Бердинська та лікар-дерматолог, косметолог, головний лікар та власниця клініки ST Esthetic, керівник проекту estet-portal.com, ведуча проекту Shot Talk – Олена Стоянова, поділилися з косметологами особистими знаннями та досвідом, для успішного просування в соц.мережах.
Хто не зміг прослухати вебінар від FloSal, розповідаємо практичні поради успішного формування особистого бренду від Олени Стоянової:
- Для того, щоб ваш робочий профіль працював на розширення клієнтської бази, важливо запам'ятати, що контент у соц.мережах, в першу чергу, повинен залишатися контентом, а не рекламною брошурою.
Додайте до робочої рутини, «живих» буднів, поділіться частиною свого життя, - рекомендує експерт Олена Стоянова, і тоді він викличе більше емоцій та лояльності у клієнтів. Що, і собі, принесе на сторінку більше реакцій (лайків, коментарів, репостів тощо).
- Не забувайте про tone of voice – залишайтеся живими, цікавими та емоційними у спілкуванні. Не пропонуйте пацієнтам "нудний" переказ складів препаратів.
- Не бійтеся відеоформату спілкування - навіть якщо вам здається, що ви погано говорите на камеру та вам не зразу вдається зробити вдалі дублі - спробуйте! Тільки завдяки щоденній завзятості та практиці, ви досягнете успіху і перестанете бути "заручниками" камери.
- Вмійте домовлятися зі своїми пацієнтами щодо фото- та відеодокументування процедур та результатів терапії – адже від їхньої згоди залежить частина ваших успішних робочих кейсів, які стануть демонстрацією вашої практики. Розміщуйте фото/відео пацієнтів тільки після їхнього дозволу.
Щоб стати успішним у мережі, збільшити чек та залучити нових клієнтів – головне мати бажання, телефон під рукою, який послужить техніків для втілення контенту, та гарний настрій. А аналітика профілю для моніторингу інтересів ваших підписників дадуть розуміння в якому напрямку розвивати тематику блогу.
Ставте перед собою цілі, ставтеся з усією серйозністю до соціальних мереж, продумуйте стратегію комунікації з клієнтами та насолоджуйтесь успіхом від вашої роботи!