Лідер ін’єкцій краси
03.11.2021

Як лікарю-косметологу прокачати ОСОБИСТИЙ БРЕНД через INSTA з Оленою Стояновою

«Велика аудиторія та безліч рекламних можливостей» – це ми не анонсуємо черговий масштабний івент для фахівців естетичного ринку, а резюмуємо онлайн-зустріч «Як лікарю косметологу прокачати ОСОБИСТИЙ БРЕНД через INSTA» з Оленою Стояновую та Оленою Бердинською.

Понад 500 мільйонів користувачів відвідують Інстаграм щодня. Усього ж мережа налічує понад 1 млрд активних акаунтів, а значна частина українських лікарів-косметологів й досі не користуються доступним digital-інструментом, щоб розвивати власну справу.

Саме тому мастодонти косметологічного бізнесу: СЕО та керівник косметологічної компанії FloSal, психолог, економіст – Олена Бердинська та лікар-дерматолог, косметолог, головний лікар та власниця клініки ST Esthetic, керівник проекту estet-portal.com, ведуча проекту Shot TalkОлена Стоянова, поділилися з косметологами особистими знаннями та досвідом, для успішного просування в соц.мережах.

Хто не зміг прослухати вебінар від FloSal, розповідаємо практичні поради успішного формування особистого бренду від Олени Стоянової:

  • Для того, щоб ваш робочий профіль працював на розширення клієнтської бази, важливо запам'ятати, що контент у соц.мережах, в першу чергу, повинен залишатися контентом, а не рекламною брошурою.

 

Додайте до робочої рутини, «живих» буднів, поділіться частиною свого життя, - рекомендує експерт Олена Стоянова, і тоді він викличе більше емоцій та лояльності у клієнтів. Що, і собі, принесе на сторінку більше реакцій (лайків, коментарів, репостів тощо).

  • Не забувайте про tone of voice – залишайтеся живими, цікавими та емоційними у спілкуванні. Не пропонуйте пацієнтам "нудний" переказ складів препаратів.
  • Не бійтеся відеоформату спілкування - навіть якщо вам здається, що ви погано говорите на камеру та вам не зразу вдається зробити вдалі дублі - спробуйте! Тільки завдяки щоденній завзятості та практиці, ви досягнете успіху і перестанете бути "заручниками" камери.
  • Вмійте домовлятися зі своїми пацієнтами щодо фото- та відеодокументування процедур та результатів терапії – адже від їхньої згоди залежить частина ваших успішних робочих кейсів, які стануть демонстрацією вашої практики. Розміщуйте фото/відео пацієнтів тільки після їхнього дозволу.

 

Щоб стати успішним у мережі, збільшити чек та залучити нових клієнтів – головне мати бажання, телефон під рукою, який послужить техніків для втілення контенту, та гарний настрій. А аналітика профілю для моніторингу інтересів ваших підписників дадуть розуміння в якому напрямку розвивати тематику блогу.

Ставте перед собою цілі, ставтеся з усією серйозністю до соціальних мереж, продумуйте стратегію комунікації з клієнтами та насолоджуйтесь успіхом від вашої роботи!

ИНТЕРЕСНЫЕ СТАТЬИ

21.06.2022

Компанія FloSal однією з перших на ринку...

100+ днів Незламності: чому нас навчила війна?
02.06.2022

Кожного дня ми робимо все, щоб кожен клієнт...

З турботою про вас: де і як працює FloSal зараз?
20.05.2022

Шановні колеги, Раді повідомити – FloSal відновлює роботу у Харкові!...

FloSal відновлює роботу у Харкові
09.05.2022

Вже третій місяць кожен українець вчиться жити ...

Давайте вчитися будувати нове життя та бізнес прямо зараз! Запрошуємо на онлайн-конференцію «Косметологічна практика під час війни»
11.04.2022

Шановні колеги, ми стали ще ближче до вас - Компанія FloSal відкриває своє предс...

Почало свою роботу представництво FloSal у Івано-Франківську!
11.04.2022

Ми відновили роботу, відвантаження та зараз активно спілкуємося з вами

Кожен на своєму фронті: які фронти обирає FloSal під час війни
11.04.2022

Любі друзі! Улюблені косметологи! Шановні Партнери! 24 лютого в наш спільний дім...

Офійційна заява СЕО та засновниці Flosal – Олени Бердинської - щодо позиції компанії у час російського вторгнення в Україну
17.02.2022

Коли всі навколо тільки й говорять про загрози, хвороби, ...

У пошуках власного «Я» на березі Червоного моря разом з FloSal
13.12.2021

Коли всі жінки країни лише мріяли...

FloSal та нові горизонти можливостей ін'єкційної косметології