Лидер инъекций красоты
13.12.2021

FloSal та нові горизонти можливостей ін'єкційної косметології

Коли всі жінки країни лише мріяли про можливості фантастичного перевтілення своєї зовнішності, вона вже закладала міцний фундамент розвитку косметології в країні.
 
Розгладити зморшки, змінити контури та рельєф обличчя, зупинити старіння на клітинному рівні - все це ще 20 років тому здавалось неможливим. Проте Олена Бердинська – СЕО, керівник компанії Flosal, економіст, психолог та першопроходець бьюті-індустрії в Україні, зробила із казки реальність та відкрила нові горизонти можливостей для лікарів-косметологів та пацієнтів.
 
Про еволюцію естетичної медицини, історію становлення компанії FloSal, тренди в косметології та зворотний бік індустрії краси, читайте в інтерв’ю Олени Бердинської на шпальтах видання «Новий журнал».

Б'юті-еволюція.
Як за 20 років в Україні змінився ринок краси.

 ДОСЬЄ

 Олена Бердинська
 Засновниця, власниця, СЕО FloSal. 

20 років компанія FloSal працює на ринку краси України: розробляє покрокові технології ревіталізації та бьютіфікації, зрозумілі протоколи терапії естетичних недоліків шкіри, проводять клінічні дослідження для ефективності та безпеки роботи лікарів-косметологів. Фахівці компанії працюють над готовими бізнес-рішеннями, за допомогою яких лікарі-косметологи збільшують свої прибутки, навчаються раціонально використовувати свій робочий час, залучають та утримують клієнтів, вибудовуючи з кожним з них довгострокові стосунки.

 

Через пандемію споживачі на власному досвіді переконалися у цінності міцного здоров'я і тепер обирають найякіснішу косметику з доступної їм на українському beauty-ринку. Разом із засновницею та власницею компанії FloSal – флагмана у галузі косметології та естетичної медицини – Оленою Бердинською пропонуємо навчитися обирати дійсно якісний та безпечний продукт, та поглянути на ринок краси ширше и навіть зазирнути у його майбутнє.

Олено, компанія FloSal пройшла шлях від «мезозойської ери» ін’єкційної косметології до технологій майбутнього. Як це - бути не тільки свідком розвитку вашої профільної індустрії, а й учасником такого еволюційного стрибка?

Свій центр естетичної медицині Day Spa я відкрила у 2002 році. Так у житті пощастило: наш дистриб’юторський бізнес почався з того, що FloSal стала першою в компанією, яка запропонувала ринку перший в світі біоревіталізант! На той час, ніхто не знав навіть такого слова – «біоревіталізант».

 Як виглядав бьюті-ринок 20 років назад?

Кількість так званих «ін’єкцій краси» та компаній-дистриб’юторів взагалі була обмеженою. Препарати давали зовсім інші результати.  20 років назад клієнтам доводилося проходити тривалі курси процедур, аби отримати бажаний результат. Тривалою була і реабілітація.

На моїх очах, за 20 років розвитку beauty-індустрії, виробництво біоревіталізантів неймовірно розвинулося. Еволюція торкнулася, препаратів, технологій застосування та змінила ринок взагалі.

Повністю змінився склад препаратів. Якщо раніше тривалий курс та довге очікування на результат вважалося нормою, то тепер клієнт бажає отримати миттєвий результат відразу після процедури. Такі вимоги сьогодення і це реально! Нові препарати працюють за 2-3 процедури і не потребують часу на реабілітацію. Це не тільки економія коштів, а ще й економія ресурсу шкіри.

Якщо взяти, скажімо, філери, то все починалось із «носогубок» і «губок», а сьогодні філери дають змогу «виліпити» обличчя! Це ж неймовірні можливості.

 

Як змінювалися вимоги, чи виховували вони гравців на ринку індустрії краси?

Сьогодні ринок став вимогливим: компанія-дистриб’ютор має надати результати досліджень та  продемонструвати результати клінічних випробувань (фото до/після) - інакше шансів «зайти» із препаратом до косметолога практично немає.

Так склалося, що всі роки нашої роботи компанію «переслідує» карма бути першопроходьцями на ринку естетичної медицини. Компанія FloSal вивела на ринок України перші ін’єкції краси з пептидами, коли про пептиди ще ніхто не знав. Ми представили в Україні перший та досі єдиний в світі унікальний філер Revofil, який надає також ревіталізуючу (омолоджуючу) дію на шкіру в місцях корекції. Ми вивели на ринок України перший в світі ревіталізант з філінговим ефектом Prostrolane.

Нещодавно, компанія FloSal cтала першовідкривачем філера для волосся Hair Filler. Проблема випадіння волосся у чоловіків та жінок - біч сезону 20/21. Причиною більш інтенсивного випадіння волосся можуть бути як порушення в харчуванні, сильний стрес, та перенесений коронавірус! Оскільки ця проблема зараз дуже актуальна для тисяч українців, то ми вирішили провести PR-компанію для населення, з метою розказати людям, як можна швидко результативно та безпечно відновити волосся.

За 20 років існування нашої компанії, ми робили помилки: економічні, управлінські тощо. Були перемоги, були поразки. Проте, ми завжди суворо контролювали якість та безпеку препаратів, які презентуємо в Україні і завжди діяли з позиції відповідальності та чесності. Тому сьогодні нам довіряють клієнти і це головна наша цінність. Довіру не придбаєш за гроші. Це наш найважливіший капітал, наша капіталізація.

Олено, з еволюцією ринку змінюються й тренди. Які зараз актуальні?

Перший тренд сьогодення здорова шкіра. Якщо раніше ін’єкційну косметологію розглядали виключно як б’ютифікацію, то зараз ін’єкційні препарати дають змогу працювати із недоліками шкіри: акне, пігментація, інволютивні зміни шкіри.

Другий тренд – це natural look (натуральність). Досі існує застарілий стереотип, що ін’єкційна косметологія призначена тільки для збільшення губ та зміни «рельєфу» обличчя. Ознакою сучасної ін’єкційної косметології та вищого рівня майстерності спеціаліста, навпаки, є натуральність.  Коли ви щойно вийшли з кабінету косметолога, а жодна людина не помітить ніяких змін, окрім ваших сяючих очей!

Наступний тренд – збереження індивідуальності. Всі награлися у збільшення об’ємів, і тепер дуже великий запит на збереження індивідуальності. Тож майстерність косметолога полягає в умінні побачити індивідуальність клієнта, підкреслити її, зробити родзинкою.

Спостерігаю ще один цікавий тренд – останнім часом до ін’єкційної косметології вдається все більше молодих чоловіків. Вони раціонально вважають збереження здоров’я і зовнішнього вигляду інвестицією у себе.

 

Олено, як ви вважаєте, чи відрізняється професійний рівень наших лікарів-косметологів від закордонних  колег?

Я дуже пишаюся тим, що сьогодні українські косметологи-ін’єкціоністи – найпотужніші в світі.

Існує кілька передумов цього тренду. По перше, це особливості української економіки: у нас невисокий поріг «входу» до медичної галузі в естетиці – як до освіти, так і до відкриття бізнесу. Через це з’явилося багато спеціалістів та клінік. Особливості нашого законодавства – також передумова. В Європі клініку відкрити занадто складно, в Україні це набагато легше і меньш суворе регулювання косметологічної практики.

Українські косметологи безперервно навчаються тому, що вітчизняний ринок ін’єкцій краси щільно заповнений різноманітними інноваціями: як методиками, так і препаратами, а це - шлях до високої майстерності. Для порівняння скажу, що в Америці сьогодні на ринку 3-4 філери і 1-2 біоревіталізанта, а в Україні їх - десятки. Америка тримає свій ринок закритим, і це стримує повноцінний розвиток спеціалістів. У нас, навпаки, на ринку багато компаній та висока конкуренція.

Загалом усі ці передумови і призвели до того, що українська косметологія за кількістю фахівців найвищої кваліфікації стала провідною в світі. Наші спеціалісти дуже затребувані, їх запрошують працювати до найкращих клінік світу. З іншого боку, за послугами естетичної медицини пацієнти їдуть і до нас. До наших фахівців звертаються і пересічні медичні туристи, і навіть персони королівської крові. І це реальність. Українські лікарі входять до складу наукових комітетів міжнародних конгресів з anti-age медицини в Монако і Парижі. Наших лікарів запрошують на міжнародні заходи як спікерів, і саме звідти вони привозять новий досвід і діляться ним в Україні.

 

Сьогодні індустрія виглядає занадто позитивно. Має ж бути зворотній бік медалі?

У всього є зворотній бік. Зворотній бік популярності ін’єкційної косметології – це «косметологи» без освіти та неперевірені (контрабандні) препарати.

Як люди без освіти потрапляють в косметологію? Їм цей шлях здається легким та привабливим, адже вони бачать лише обкладинку і зовсім не усвідомлюють важкий зміст професії. Естетична медицина та косметологія, попри те, що ми не працюємо із хворими, все одно залишається медициною. Як і в клінічній медицині, мають місце ускладнення, побічні ефекти та високі ризики. Помножте все це на «професійну майстерність» людини без медичної освіти та отримуємо тисячі моторошних історій та десятки міфів про ін’єкції краси.

Щодо контрабандних препаратів та їх сумнівної результативності. Щомісяця на ринку України з’являються десятки незареєстрованих та недостатньо досліджених препаратів. Несумлінні компанії хочуть «відкусити» шмат від великого та привабливого ринку, проте не розуміють, що наш ринок має особливість – тут треба грати у довгу. До того ж попри такий масштабний ринок, всі знають один одного. За 20 років на моїх очах багато гравців приходило за легкою наживою, і також стрімко зникало. Сьогодні бюджетні препарати розливають, як-то кажуть, «з однієї бочки» під різними марками. Більш дорогі топові марки можуть ввозити контрабандою з інших країн, коли вже спливають їхні терміни придатності. Можуть ввозити незареєстровані препарати, порушувати строки зберігання та умови транспортування тощо. 

 

Дайте, будь-ласка, пораду, як не потрапити в халепу ані клієнту, ані спеціалісту.

Головна порада кожному клієнту косметолога - не соромтеся ставити запитання!

  1. Перед процедурою запитайте про кваліфікацію спеціаліста: його освіту та досвід роботи в косметології.
  2. Запитайте, які є альтернативні варіанти запропонованої beauty-терапії. І чим більше альтернатив – поєднань препаратів у різних цінових категоріях – вам запропонує косметолог, тим вище його рівень. Наприклад, в деяких випадках, вам можуть порекомендувати апаратні методики, замість ін’єкцій або поєднані методики роботи (апартні процедури + ін’єкції).
  3. Подивіться на опис препарату. На зареєстрованому в Україні препараті завжди має бути вказано імпортера, номер реєстрації та трилисник.

FloSal несе особисту відповідальність за якість і безпеку препаратів, які ми представляємо на ринку України, тож ми ретельно аналізуємо результати досліджень виробника, самостійно проводимо та ведемо безперервні спостереження за клінічними випробуваннями кожного препарату. FloSal відрізняється тим, що проводить власні клінічні дослідження ефективності ін'єкційних препаратів. Також ми обов’язково реєструємо препарати в Україні, отримуємо всі необхідні сертифікати якості, які підтверджують, що кожен препарат пройшов численні дослідження in-vivo та in-vitro у незалежних лабораторія світу та відповідає всім нормам та стандартам безпеки. Таким чином, кожен лікар-косметолог, який працює нашими препаратами, юридично захищений та працює у правовому полі.

FloSal також потурбувався й про безпеку кожного клієнта косметолога. На нашому сайті https://www.flosal.ua/services/poisk-kosmetologa/ створено спеціальний розділ, де ми рекомендуємо кращих косметологів України, в якості роботи яких ми впевнені.

Кожен препарат ін’єкційного портфелю FloSal промаркований знаком якості – голограмою, що дає гарантію оригінальності та ефективності цього препарату.

Висококваліфікований фахівець із препаратом найвищого ґатунку в руках, допоможе кожному насолоджуватися собою, своїм віком та своїм життям.

ИНТЕРЕСНЫЕ СТАТЬИ

13.12.2021

Коли всі жінки країни лише мріяли...

FloSal та нові горизонти можливостей ін'єкційної косметології
03.11.2021

«Велика аудиторія та безліч рекламних можливостей» – це ми не анонсуємо ...

Як лікарю-косметологу прокачати ОСОБИСТИЙ БРЕНД через INSTA з Оленою Стояновою
01.11.2021

Постковідна реальність та різке зниження психозу ...

Єгипетський retreat на берегах Червоного моря з Flosal
27.10.2021

Знайомство з самобутнім племенем, ...

Best of Africa: відпочинок FloSal у Кенії
20.10.2021

Твердження про те, що красиві люди легше досягають успіху, багатства...

Запорука успіху в житті – краса. Чи це так?
12.10.2021

10-11 жовтня відгримів найбільший у Східній Європі ...

FLOSAL на S CONGRESS 3.0: повне професійне перезавантаження
22.09.2021

Якщо цього літа ви мали можливість присвятити час активному відпочинку, то ....

Як відновити шкіру після «жаркого» сезону жінкам 35+? Інтерв’ю з Ольгою Бондаренко
22.09.2021

В ефірі FloSal з міжнародними новинами!

FloSal у королівстві Монако – AMWC 2021
27.08.2021

Компанія FloSal повернулася з першого масштабного конгресу...

Лідер краси FloSal занурився у «Дні високої естетичної медицини